Polityka zwrotów

Zwroty kosztów

Możesz zwrócić swoje produkty w ciągu 14 dni od ich otrzymania.

 

Zwroty kosztów (jeśli występują)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu powiadomimy Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy lub produktu zastępczego.

Jeśli zostanie zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojego kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu określonej liczby dni.

Bylibyśmy wdzięczni, gdybyś również wysłał wiadomość e-mail na adres info@caffe2go.com, jeśli chcesz wymienić lub zwrócić, abyśmy byli już poinformowani .

 

Prawo odstąpienia od umowy / Okres do namysłu

Masz prawo anulować zamówienie do 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. Po anulowaniu masz kolejne 14 dni na zwrot produktu. Następnie otrzymasz pełną kwotę zamówienia, w tym koszty wysyłki. Tylko koszty zwrotu z domu do sklepu pokrywasz na własny rachunek. Koszty te wynoszą około 7,25 za paczkę, dokładne stawki można znaleźć na stronie internetowej swojego przewoźnika. Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, produkt zostanie zwrócony przedsiębiorcy wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami i - jeśli to możliwe - w oryginalnym stanie i opakowaniu. Aby skorzystać z tego prawa, skontaktuj się z nami pod adresem info@caffe2go.com. Następnie zwrócimy należną kwotę zamówienia w ciągu 14 dni od powiadomienia o Twoim zwrocie, pod warunkiem, że produkt został już otrzymany w dobrym stanie.

 

Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej; oficjalne przekazanie zwrotu może chwilę potrwać.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem info@caffe2go.com

 

Wymiany (jeśli dotyczy)

Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz go wymienić na ten sam przedmiot, napisz do nas na adres info@caffe2go.com i wyślij przedmiot na adres: Caffe2go, Bornerbroeksestraat 459F, 7609PK Almelo, Holandia.


Wysyłka

Aby zwrócić produkt, wyślij go pocztą na adres: Caffe2go, Bornerbroeksestraat 459F, 7609PK Almelo, Holandia.

Odpowiadasz za pokrycie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu produktu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dostarczenie wymienionego produktu może się różnić.