Porozmawiajmy. W czym możemy ci pomóc?

Być może tutaj znajdziesz rozwiązanie swojego zapytania!

Czy baterie można wyjmować i/lub wymieniać?

Tak, ale można je ładować tylko po włożeniu do maszyny.

Jak długo powinien ładować się mój akumulator?

Pełne naładowanie baterii zajmuje około 3-4 godzin.

Dlaczego moja kawa jest słaba?

Istnieje pierścień zabezpieczający, który należy przekręcić podczas parzenia kawy z kapsułek i odkręcić w przypadku kawy mielonej. Zobacz nasz samouczek na YouTube, aby uzyskać większą przejrzystość.

Czy mogę zamówić dodatkową baterię?

Tak, to jest możliwe. Obecnie nie można tego kupić za pośrednictwem strony internetowej, prosimy o wypełnienie formularza zamówienia.

Mam uszkodzoną część, co powinienem zrobić?

Obecnie nie prowadzimy sprzedaży poszczególnych części poprzez naszą stronę tak, prosimy o dalsze wypełnianie formularza. Zaoferujemy bezpłatną część zamienną.

Jaka jest polityka gwarancyjna dla twoich produktów?

Twoje Presso One jest objęte dwuletnią ograniczoną gwarancją.

Jak zwrócić produkt?

Możesz zwrócić swój produkt na nasz adres i powiadomić nas o tym za pomocą krótkiej wiadomości e-mail na adres info@caffe2go.com lub możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania bezpłatnej etykiety zwrotnej w ciągu 2 tygodni od otrzymania urządzenia (możesz otrzymać bezpłatną etykietę tylko wtedy, gdy produkt ma jakąś wadę).

Czy wysyłacie na cały świat?

Tak, oferujemy bezpłatną wysyłkę na cały świat, więc każdy może cieszyć się filiżanką gorącej kawy w dowolnym miejscu i czasie.

Czy są jakieś koszty wysyłki?

Obecnie pobieramy tylko 10 euro w Wielkiej Brytanii.

Skąd są wysyłane produkty?

Jeśli Twoje zamówienie zostało złożone w Stanach Zjednoczonych, zostanie wysłane z Ohio, jeśli zamówienie zostało złożone poza Stanami Zjednoczonymi, zostanie wysłane z Holandii.

Jaka usługa wysyłkowa zostanie wykorzystana dla mojej przesyłki?

Stany Zjednoczone: DHL Europa: Deutsche Post Holandia: DPD

Jakie są terminy dostaw?

Są to szacunkowe czasy, rzeczywiste czasy dostawy mogą się różnić. USA: 2-5 dni roboczych Europa: 3-10 dni roboczych Holandia: 1-3 dni roboczych

Gdzie mogę otrzymać fakturę?

Możesz pobrać fakturę na stronie potwierdzenia zamówienia. To pierwsza automatyczna wiadomość, którą wysłaliśmy do Ciebie po złożeniu zamówienia. Przejdź na dół i naciśnij przycisk „Pobierz fakturę PDF”

Porozmawiajmy. W czym możemy ci pomóc?

Wyślij nam wiadomość

Napisz swoją wiadomość tutaj